НОВО!!! Съкращаваме 10 пъти срокове за отстраняване на гаранционни проблеми за продукти с регистрация в платформата.
Практиката ни до сега показа, че стандартната гаранция на производителя (при фабрични дефекти) е изключително неудобна за този тип продукти. Клиентът трябва да представи продукта при дилъра (тоест, трябва да демонтира бравата), дилърът я изпраща на вносителя за експертиза и гаранционен ремонт. В 30-дневен срок (както е по закон) трябва я получи ремонтирана или заменена с нова брава. Ние като вносители винаги сме разбирали недоволството на клиентите в тези, макар и редки, случаи, но гаранционното покритие на производителя на GERDA Tytan не се различава от това на всеки друг продукт - например печка или хладилник. Ето защо имахме за цел организираме гаранционна услуга, съобразена със спецификата на продукта. Само за 2 минути в новата платформа www.gerda.bg клиентите ще генерират онлайн поръчка за Гаранционен ремонт на адрес или замяна на момента и проблемът ще бъде решен до 3 дни.
С натискане бутон "Поръчай сега" избирате "Само допълнителна услуга", слагате отметка на първата - "Гаранционен ремонт на адрес или замяна на момента" и избирате сервизен център "Гаранционен център за регистрирани GERDA продукти". Центърът организира посещението на адрес и с Вас ще се свърже техник за уточняване на дата, час и адрес, максимално съобразени с Вашето желание от поръчката. Цената на поръчката е 20 лв. и покрива само транспортните разходи на техника. Тази сума не се дължи, ако проблемът е свързан с монтажа (в случаите, когато имате гаранция и за монтажа). Ако проблемът не може да бъде отстранен, бравата ще бъде заменена безплатно. В случай, че възникналата повреда не може да се квалифицира като гаранционна - моля да се запознаете с гаранционните ни условия - Вие ще заплатите услугата "профилактика".
За да се възползвате от услугата, регистрирайте Вашата GERDA TYTAN тук!